Helpie FAQ
A szerződéskötést követően a szerződő és a számlafizető teljes jogú előfizetője lesz
hívószámainak, el tud járni azokkal kapcsolatosan bármelyik Telenor üzletben, vagy a 1220-as
telefonos ügyfélszolgálaton.
Amennyiben rendelt készüléket, annak árát, illetve az első havidíjat, (ami számlázásnál
jóváíródik) a helyszínen ki kell fizetnie. Ez csak bankkártyával! Amennyiben kérdése vagy
problémája merülne föl, a helyszínen rendelkezésére állnak a Telenoros kollégák a
tájékoztatásban és ügyintézésben.
A szerződéskötés kb 10-15 perc.
Az új mobilinternet csomag 72 órán belül vagy számlazárással aktiválódik. Ha sürgősen szükség
van az adatcsomagra, van lehetőség azonnalival rendelni, azonban ennél a szolgáltatásnál nincs
tört havi számlázás, tehát már 1 napért is az egész havi díjat ki kell fizetni.
A behozni kívánt új számok a szerződő nevén kell, hogy legyenek. Lényeges feltétel még, hogy ne
legyen az előfizetésen hűség sem, illetve az előfizető nevén hátra maradt tartozás. Amennyiben
valamely számon hűség van más szolgáltatónál és megkezdjük a számhordozást, akkor az már
visszafordíthatatlan folyamat, kötbért fog kiterhelni az előző szolgáltató. Ezért kérjük, a
kötbérnek mindenképp nézz utána!