Helpie FAQ

Helpie FAQ

  • Mi történik a szerződéskötés után?

    A szerződéskötést követően a szerződő és a számlafizető teljes jogú előfizetője lesz hívószámainak, el tud járni azokkal kapcsolatosan bármelyik Telenor üzletben, vagy a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton.

  • Mi történik szerződéskötéskor?

    Amennyiben rendelt készüléket, annak árát, illetve az első havidíjat, (ami számlázásnál jóváíródik) a helyszínen ki kell fizetnie. Ez csak bankkártyával! Amennyiben kérdése vagy problémája merülne föl, a helyszínen rendelkezésére állnak a Telenoros kollégák a tájékoztatásban és ügyintézésben.

  • Mennyi időt vesz igénybe a szerződéskötés?

    A szerződéskötés kb 10-15 perc.

  • Mikortól lesz mobilnetem?

    Az új mobilinternet csomag 72 órán belül vagy számlazárással aktiválódik. Ha sürgősen szükség van az adatcsomagra, van lehetőség azonnalival rendelni, azonban ennél a szolgáltatásnál nincs tört havi számlázás, tehát már 1 napért is az egész havi díjat ki kell fizetni.

  • Más szolgáltatótól való számhordozással kapcsolatban van valami feltétel?

    A behozni kívánt új számok a szerződő nevén kell, hogy legyenek. Lényeges feltétel még, hogy ne legyen az előfizetésen hűség sem, illetve az előfizető nevén hátra maradt tartozás. Amennyiben valamely számon hűség van más szolgáltatónál és megkezdjük a számhordozást, akkor az már visszafordíthatatlan folyamat, kötbért fog kiterhelni az előző szolgáltató. Ezért kérjük, a kötbérnek mindenképp nézz utána!